tillbaka

Här har jag inte befunnit mig på många veckor. Den senaste tiden har jag haft fullt upp och därav lagt bloggen åt sidan, har helt enkelt prioriterat annat. Skolan börjar nu leda mot sitt slut och sommarlovet närmar sig extremt snabbt. Har dock några uppgifter som ska lämnas innan jag kan pusta ut helt och hållet. 
För övrigt har jag fyllt 18 och äntligen lyckats ta mitt körkort, känns så himla skönt, kunna åka vart jag vill i sommar utan att behöva skjutsas av mor eller far. 
Annars flyter väl vardagen på bra, är lite mupp över att den är juni på måndag och termometer fortfarande inte visat en grad över 20, jaja det kommer väl det med...
 
Här kommer lite bilder från senaste tiden:
 
min fina kille
 
lilla skodan
 
mycket god smoothie jag gjorde när jag var förkyld
 
ännu en vitaminboost 
 
tårtan jag bakade till min birthday, mycket ful men mycket god
 
 
när jag och mamma åt på mellas
 
 
kvällspromenad på landet
 
badar med bästa becci i deras utejacuzzi
 
från kolmården med klassen igår
 
söta fia äter mcdonalds och är lyckligast i världen
 
 
Upp